Τόμ. 16, Αρ. 64 (2014)

Πλήρες Τεύχος

Δείτε ή κατεβάσετε το πλήρες τεύχος PDF

Πίνακας Περιεχομένων

Άρθρα

Περιεχόμενα PDF
- -
Διαβάζοντας το Βιβλίο της Φύσης: Μεταφυσικές διαστάσεις της σχέσης ανάμεσα στην κοσμική τάξη και την κοινωνικο-πολιτική οργάνωση στη Δύση κατά τη γένεση της νεωτερικής επιστήμης. PDF
Στυλιανή Λέτσιου
Το Τσελιγκάτο: Ένας Θεσμός Επιτυχούς Αυτοδιαχείρισης Των Κοινών PDF
Πασχάλης Αρβανιτίδης, Φωτεινή Νασιώκα
Ο εθνικός εαυτός ως θεωρητική και κοινωνική κατασκευή: σύγκριση των σχολικών εγχειριδίων Ιστορίας στις τελευταίες τάξεις του Λυκείου στην Ελλάδα και στην Τουρκία. PDF
Αντώνης Παπαοικονόμου
Η μελέτη περίπτωσης ως ερευνητική στρατηγική στην αξιολόγηση προγραμμάτων: θεωρητικοί προβληματισμοί PDF
Γιώργος Μαγγόπουλος
Ρούμπρικες ή κλίμακες διαβαθμισμένων κριτηρίων στη μαθητική αξιολόγηση: ένα ωφέλιμο εργαλείο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς PDF
Δέσποινα Στύλα, Αικατερίνη Μιχαλοπούλου
Σχέσεις μεταξύ του κλίματος της τάξης και της επαγγελματικής ικανοποίησης των δασκάλων PDF
Απόστολος Σωτηρίου, Γεώργιος Ιορδανίδης
Πολιτικές υποστήριξης οικογενειών ευάλωτων κοινωνικών ομάδων στις Η.Π.Α: Συμβολή στη διασφάλιση και βελτίωση της σχολικής ετοιμότητας PDF
Δημήτριος Σιδηρόπουλος
Η συμβολή του κοινωνικού κεφαλαίου στη διαμόρφωση των στάσεων και αντιλήψεων του πληθυσμού για τα θέματα της μετανάστευσης. Το παράδειγμα των νέων της πόλης του Ηρακλείου PDF
Εμμανουήλ Προκοπάκης, Κατερίνα Οικονόμου


Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών (ISSN 1105-1167) - Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Αργοναυτών και Φιλλελήνων, 38221, Βόλος τηλ: (24210)74883-2  e-mailvima@uth.gr



   Terms of Use | Privacy Policy | Open Journal Systems | Copyright © www.lib.uth.gr