Τόμ. 14, Αρ. 54 (2009)

Πλήρες Τεύχος

Δείτε ή κατεβάσετε το πλήρες τεύχος Τόμος ΙΔ - Τεύχος 54, 2009 PDF

Πίνακας Περιεχομένων

Άρθρα

ΕΞΩΦΥΛΛΟ PDF
__ __
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ PDF
__ __
Το σύνδρομο των μη γλωσσικών μαθησιακών δυσκολιών. PDF
A. Β. Καραπέτσας, Δ. Α. Χατζηευφραιμίδου
Οι πολλαπλοί τύποι νοημοσύνης και τα αναλυτικά προγράμματα των Κοινωνικών Σπουδών της Ελλάδας και της Αγγλίας: Η περίπτωση των περιόδων 1982-2005 και 1990-2005 αντίστοιχα. PDF
Γ. Φλουρής, Μ. Ιβριντέλη
Εγκεφαλική ασυμμετρία και εκπαίδευση. PDF
Φίλιππος Βλάχος, Γεωργία Ανδρέου
Νοηματικοί προσανατολισμοί των μαθητών. PDF
Κατερίνα Δώσσα, Κώστας Λάμνιας
Η νευροψυχολογία της σχολικής θυματοποίησης: Ερευνητικά ευρήματα σχε¬τικά με τις επιπτώσεις της θυματοποιητικής εμπειρίας στη διαμόρφωση του εγκεφάλου. PDF
Ελένη Ανδρέου
Έκφραση, αντίληψη και κατανόηση συναισθημάτων στον αυτισμό: Ψυχολογικά και νευροβιολογικά ευρήματα. PDF
Πλούσια Μισαηλίδη, Δέσποινα Παπούδη
Νευροψυχολογική προσέγγιση της διαταραχής της μαθηματικής σκέψης. PDF
Βάϊος Ζαμπεθάνης
H Θεωρία των Τύπων του Σχετίζεσθαι: Κλινικές και θεραπευτικές εφαρμογές. PDF
Αργυρούλα E. Καλαϊτζάκη
The use of Virtual Reality technologies in neuropsychological studies. PDF
Maria Kotitsa
Bridging Neuropsychology and Education. PDF
Frangois Gaillard, Argyris Karapetsas
Η νευρωνική διάσταση της μεταφοράς. PDF
Ιωάννης Γαλαντόμος
ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΤΙΚΗ PDF
__ __
ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ PDF
__ __
SUMMARIES PDF
__ __


Το Βήμα των Κοινωνικών Επιστημών (ISSN 1105-1167) - Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Αργοναυτών και Φιλλελήνων, 38221, Βόλος τηλ: (24210)74883-2  e-mailvima@uth.gr



   Terms of Use | Privacy Policy | Open Journal Systems | Copyright © www.lib.uth.gr